Base Builder Zombie Mod [Türkçe] v5.4

Zombi modlar arasında yeri gün geçtikçe sağlamlaşan "Base Builder" modta diğer zombi modlardan çok çok farklı özelliği var oda Base Builder mod'a özel yapılmış maplerde kendi savunma yerinizi kendiniz yapıyorsunuz misal map'ta tahta ve duvarlar var siz kendiniz konsoldan bir tuş kombine ediyorsunuz o tuşa basarak o eşyaları hareket ettirerek kendinize savunma yeri inşa ediyorsunuz.
Anlayacağınız kendiniz pişirip kendiniz yiyorsunuz :) Bu mod'ta oyunda çok iyi anlaşacağınız kişi olduğunda tam bir takım çalışması oluyor.Zombi'ler ise map'in onlara ayrılan kısmında size verilen inşa süresinin bitmesini bekliyor oldukçada açlar :) Map'te verilen süre zarfı dolduğunda ise oyuncular yer değiştirerek oyuna devam ediyorlar yani "T" ler "CT" , "CT" ler ise "T"oluyor.Konuya ayrıca örnek video'da ekledim orada ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.Mod'u ayrıca türkçe yaptım ;)



Cvar komutları;

  • bb_build_time (#) - İnşa etme zamanı , "#" yazan yere sürenizi yazıyorsunuz  (Varsayılan : 150 Saniye) 
  • bb_zombie_health (#) - Zombilerin sağlıkları , "#" yazan yere saglik miktarını yazıyorsunuz ( Varsayılan : 2500 )
  • bb_calc_maxbase - Korunma barınaklarında en fazla kaç tane korumacı olmalı ( Bunu zaten kurallar bölümünde ben belirttim )
  • bb_show_moving (0/1) - En son oynatılan nesne'nin kim tarafından oynatıldığını gösterme ( Varsayılan : 1 )
  • bb_block_gravity (0/1) - Yere düşen nesneler havada asılı kalsın ( Varsayılan : 0 )
  • bb_health_time (#) (0/1) - Bir oyuncuya sağlık verildiğinde hud mesajı olarak gösterim şekli ( Varsayılan : 12 )

Oyuncu Konsol ve Say Komutları ;  
  • Konsol bind (e) +grab "e" yazan yere siz istediğiniz komutu ekleyebilirsiniz. - Nesneleri hareket ettirmek için kullanılır. 
  • say /guns - Silah menusunu aktif etmek için kullanılır. 
  • say /respawn - Zombilerin tekrar doğması için kullanılır ( Bu zaten modta fixtir zombiler ölünce tekrar doğabilirler ) 
  • say /fixspawn - İnşa sırasındayken malzemelerin arasında sıkıştığınızda kendinizi çıkartmak için kullanılır. 
  • say /help - Mod hakkında bilgi edinmek için kullanılır ( Hud mesajı olarak gösterilir )
  • say /rules - Oyun kurallarını görmek için kullanılır.
Admin Say ve Konsol Komutları;
  • say /respawns - Tüm ölüyken canlanan zombileri gösterir. 
  • say /fixspawns - İnşa sırasındayken malzemelerin arasında sıkışan ve daha sonra kurtulan oyuncuları gösterir.  
  • Konsol bb_buildban (isim) - İsmini yazdığınız oyuncuya ban atar. 
  • Konsol bb_unbuildban (isim) - İsmini yazdığınız oyuncuya sınırsız ban atar.  
  • Konsol bb_revive (isim) - İsmini yazdığınız oyuncuyu revlersiniz. 
  • Konsol bb_startround - Round'un başlamasını sağlarsınız. ( Beklemek istemiyorsanız. )
.Rar'ın içinde bulunan map'ler
  • bb_megabuild4*
    bb_basement6*
    bb_classic11*
    bb_corners7*
    bb_crete3
    bb_divided3*
    bb_frozen
    bb_incline3*
    bb_infection2
    bb_retribution5*
    bb_rooshin
    bb_separation6*
    bb_septic4*
    bb_ultrabuild4*
    bb_lockout
Kurulum ;
  • .rar`dan çıkan bütün dosyaları /cstrike klasörü içine
  • "basebuilder54.amxx" yazısınıda /configs/plugins.ini'nin en altına ekleyin.
  • Son olarak res atın veya map değiştirin.
Base Builder v5.4 Türkçe


Bu konuyu beğendin mi..?

Yeni konular günlük olarak e-mail adresine gelsin!

Takip Et!

Bunlarda ilgini çekebilir;

102 Yorum Yapılmış

  1. Eline sağlık erdener, güzel bir dökümana yer vermişsin.

  2. Uzun ve biraz zahmetLi oLdu ama hiç önemi yok ben teşekkür ederim uFuk abi (:

  3. erdener veya ufuk bu video ayarlarını nasıl yapıcam bi el atsanız ?

  4. http://www.csplugin.com/2010/06/site-giris-problemi.html

    Bu konu'daki benim yazdığım yorumu uyguLa

  5. Bu modu gormustum ama ne yazıkkı gercekden uzun bı zaman alırdı ama erdener arkadasimiz bunu dusunmemiş ayrica bu mod fazla sunucularda gorunmedı cok az sunucu bu modu yapti zamanini ayırıp arkadaslarimiza boyle bir modu sundugun ıcın saol erdener

  6. Sunucu sahibinin sitesi varsa dosyaLarı siteye index'Leyip sw'ye girenLerin downLoad hızını arttırabiLir çok üzücü ki Türkiye'de sadece 1 tane sw var bu mod'ta oysa avrupa üLkeLeri bu mod'u çok oynuyor sadece bu değiL buna benzer bir sürü mod'ta sw'Leri var Türkiye şartLarında böyLe güzeL modLarı görmek imkansız gibi.Bizde oLan sw'de downLoad uzun sürmüyor dediğim gibi sunucu sahibi'nin sitesi varsa dosyaLarı indexLerse downLoad süresi azaLır.

  7. Ben videoyu izleyemiyorum dns ayarlarını yaptığım halde tıklıyorum gelmiyor videonun direk linkini verirseniz sevinirim ve açıcağınız konulardada direk link verirseniz iyi olur.

  8. Aynı şeyi 2.ye yazıyorum ;

    http://www.csplugin.com/2010/06/site-giris-problemi.html

    Bu konu'daki benim yazdığım yorumu uyguLa

  9. alied modstaki linkini de verir misin?
    Buna map yapıcam bi de galiba saddece func_wall verince hareket ettirilebiliyor. Büyük ihtimalle istediğimiz mapte bu modu kullanabiliriz çünkü func_wall olan neseneleri hareket ettiriyor (some1s_jailbreak gibi maplerdeki teller,camlar bir sürü şey)

  10. http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=128590&highlight=base+builder

  11. 212.175.232.145:27015

    Denemelik servere kurdum ve güzel bir mod herkeze tavsiye ederim :)

  12. Servere kurdum ama Zombielerin elinde bıçak var onları nasıl zombie eli yapabiliriz?

  13. Madem Zombielerde Bıçak Var Jaildeki Yumruk Pluginin Biraz Değiştirip Zombieler için El Yapamazmıyız?

  14. Zombie eli yaptımda CT de aynı el var.

  15. Zombie Elini halledip serverı kurdum 3pers plugini bunla süper gidiyo

  16. Süper Bir Mod ama TR de bunu oynıyan fazla kişi yok.En kötü yanı Burası :(

  17. Turkıye de bu modu oynayan tek sunucu var oda 95.173.172.30 steam tr saten bende ordan bılıyorum modu ıpe gırmısdım steam tr nın msn sı vardi orda reklam olarak sunucu kıralık verılıyodu ama modu ben sevmedim bence o kadar da guzel dıgıl ama yapanlar yapmıs ellerıne saglık sevenlerde seviyo

  18. Ben swyi açtım ilk hevesle sw doluyo ama zm plagua kadar iyi değil o yüzden swyi deathrace olarak çevirdim

  19. Hocam bn attım içine plugns dosysnda yazdım normal mod kurlmu gibi ama oyuna giryor panel gelmıyor mod işlemiyor eksik olan bişi var bunn ustune zombi mod kuryormuyuz kuryorsak hangisini bizohardmı yoksa palagune mu ne onumu yada yanında gerek plugnlerı tek tek yazarsan çok sevinirim

  20. Eksik olan modüllerin olabilir.Bu zaten başlı başına bir zombi mod'u üstüne herhangi bir mod yüklemeyeceksin.

  21. ct oldugumda oyun donuo neden lütfen cevap

  22. @Furkan

    Mod'u deneyerek koydum bende veya başkasında bu çeşit bir hata ile karşılaşılmadı bence eklediğin diğer pluginlerde hata vardır.Bu mod'ta herhangi bir bug , hata yok.Deneme yanılma yöntemiyle bunu öğrenebilirsin.

  23. optimist arkadaşım bende amx var ve bunları kuruyorum fakat calısmıyor konsola bind e +grab yazıyorum fakat unknown command +grab dıyor admıncheats yukledım ondada aynısı bana yardım et yanlıs mı kuruyorum

  24. dediğiniz şekilde kurulumu yaptım fakat servera girdiğim zaman steam hata veriyor hatadada

    Fatal error Dedicadet server
    Bad etinity in IndexOfEdict()
    sevinirim
    yardim ederseniz sevinirim

  25. Arkadaşlar bana yardım edebilirmisiniz benim şöyle bir sorunum var modu kurdum gayet güzel çalışıyor ama inşa etme süresi ortada gözükmüyor bunu nasıl düzelte bilirim. şimdiden teşekkür ederim.

  26. Bu eski sürüm.Yeni sürümleri çıktı.

  27. Tamam teşekkür ederim. Bide şöyle bi sorun var normalde cismi tutunca en son hareket ettiren "isim"
    suan hareket ettiren "isim"

    Diye yazması lazım fakat bende onun yerine şöyle yazıyor

    Tarafından "isim"

    diye yazıyor bunu nasıl düzelte bilirim? Şimdiden teşekkür ederim.

  28. Link Çatlamiş Hocam...

  29. Link kırık düzeltin yaa

  30. ÇOOKK TEŞEKKÜR EDERİM BİR SÜRÜ SİTE GEZDİM BÖYLE PAYLAŞIM YOK TU ÇOK SAOLUN :)

  31. link ölmüs kardesim alternatif link ekle

  32. valla link çat demis kirilmis

  33. botlarla oluyo mu

  34. link ölü

  35. bende csx xs falan yok nerden temin edebilirim

  36. Kardesım nolur suna bı yardım edın zombilerin canını artırınca unkown bilinmeyen cvars dıyor

  37. Lockdown kardeş Ben Herşeyi yerine Attım bb_dust2 açtım mod açılmadı niye ya bir el at.

  38. bunu bana addons Haliyle yollayın..

  39. Arkadaşlar Acill Yardım Kurdum Calışıyo :DDDD Sadece Botlarla Nasıl Oynarım Bot atınca oyundan atıyor ve bellek read olmadı uyarısı veriyor yardım pls.

  40. beyler inşa zamanını felan nereye yazacağım?

  41. Arkadaslar bir sorunum var. Bu gerekli herseyi attım cstrike icine ama yinede calısmıyor. Oyuna giriyorum servere irdikten hemen sonra oyundan atıp su hatayı veriyor : Fatal Error : " Bad Entity IndexofEdict() " yardım ederseniz sevinirim

  42. BEyler VE Bayanlar bbenım sorun bu moda devamlı ct olma taktıgı varmıs o nu bılen kısı soleyebılırmı sımdıden tessekurler

  43. yha bb iplerı lazım bana hem bende bblerı acarken ps takılıyo bb acmıyo yardımedersenız sewınırım

  44. Kankacım Deniyorum Deniyorum Olmuyor Bi Kurulum Video Çeksen Sevinirim

  45. Linkler silinmiş lütfen yenisini yükler misiniz?

  46. @Adsız

    Güncellendi...

  47. Nolur admin bey nolur yardım edin ben kendime sw kurdum base builder 6.5 mod yüklemek çok yüksek derecede istiyorum günlerce çabaladuım uğraştım olmadı hatta kurarken youtubede bi 8 dakikalik bir videodan yararlandım ama yok ct olunca HLDS-Launcher çalışmayı durdurdu diyor alta face adresimi bırakıyorum nolur bana ulaşın Allah razı olsun şimdiden abilerim nolurun çok ihtiyacım var size boşu boşuna bu kadar yazı yazmam. www.facebook.com/AhBideBilsen

  48. @Adsız

    Buradaki konunun versiyonu 5.4 yeni versiyonu yani 6.5 konunun en altında link olarak verilmiştir yeni versiyonunu yükleyerek tekrar deneyiniz...

  49. admin beyim indirdim ben yaptım çok sağolun ilginiz için ama nedense ct ye geçince 'HLDS-Launcher çalışmayı durdurdu' diyor olmuyor mesela Zombi oldum bb mod 6.5 te kendi sw'm de ama say'a /revive yazıyorum o zamanda kapanıyor anlamıyorum
    yinede duyarlılığınız için çok teşekkür ederim.

  50. @Adsız

    Amxmodx güncellemesi yapmalısın ->

    http://www.csplugin.com/2013/02/amx-mod-x-1-8-2-download.html

  51. yok abim olmuyor ben böle işin de çıktıgı yeride napam ya of ya şöle bi sw yapamadım gitti. Abim be video çekip yollasam sorunu bakabilirmisin hiç bilmediğin kadar böle bir sw yi çok istiyorum abim eğer böle olmazsa nolur benim için basebuilder hazır addons yaparmısın be nolur abim sizinde 3 gündür başınızı ağrıttım kusura bakmayın

  52. Msn adresini ver addons paketini yollayım buraya koyarsam reklama girer.

  53. buyur abi dogukan_basar_474@hotmail.com

    ama çok msn kullanmıyorum eğer orda bulamazsan

    www.facebook.com/AhBideBilsen

  54. @Adsız

    Tamam msn ve face'ten link attım

  55. abim oh be Allah'ım a bin şükür ki oldu çok şükür...

    Ve yine bir sorun yine bir dert abim valla artık sinirden ağlıyacak duruma geldim ya csoyuncu.com sitesinden CS 1.6 Full indirdim bunla sw kurdum BB MOD anca bunda çalıştı. Ama sw kurdugumda oyuna benden başkası giremiyor www.ipnedir.com daki ip i arkadaşlarıma veriyorum ama giremiyorlar abim be nolur bunada bir çözüm bulursan dile benden ne dilersen

    Şehrim Giresun abey nolur be bir iyilik yap sevindir şu küçük kardeşini be çokta duygusala girdim ama çok istiyorum be abim sizinde işiniz zor günde en az 500 konu cevaplandırıyorsunuzdur hepinize kolaylıklar diliyorum şimdidende teşekkürler abey

  56. @Adsız

    Evden sw kurmak hakkında pek fazla bir bilgim yok ama modeme port falan açman gerekiyordu yanılmıyorsam

  57. tamam abi açtımda model klasöründe çok fazla dosya bulunduğundan galiba karşı tarafa aktarmıyormuş nese abi yaptıklarından çok sağol abey lütfen beni ekle cs ile bir sorunum olursa sana başvurabilirmiyim ?

    www.facebook.com/AhBideBilsen
    dogukan_basar_474@hotmail.com Doğukan Başar

  58. @Adsız

    Sende models dosyasını azalt ozaman :)

  59. ya abim bana default cs lazım yani nasıl desem normal cs lazım nası anlatsam bilmiyorumki üstünde hiçbir değişiklik yapılmamış bir cs lazım models sound vs. klasörlerine fazladan ekleme yapılmamış normal bir counter 1.6 lazım abim be benim için bulursan çok çok sevinirim
    www.facebook.com/AhBideBilsen

  60. @Adsız

    v7 ve v23'ü üst üste kur boş bir yere.

  61. sağolasın kardeş evden sw kurmak hakkında bişeyler biliyorsan lütfen eklermisin

    www.facebook.com/AhBideBilsen portlarıda açtım daha geçen hafta sw me girebiliyorlardı ama 5 6 gündür açıyorum sw yi giremiyorlar nedense bir türlü anlayamadım amxmodx felan güncelledim de olmuyor kardeş eğer bir bilgin varsa yardım et

  62. @Adsız

    anti virüs programını devre dışı bırakıp dene.

  63. tm ya v23 patch attım sw açılmıyordu kabul etmiyordu amxmodx i tekrar kurdum oldu bea bb mod 6.5 triant kurdum sonunda içim rahatladı :D

  64. Cs 1.6 serverim var ama kurdu myanlıs calsıyo daha önceden normal zombie mod kurulugu oldugu ıcn olabılrımı sizce .

  65. @burak kara

    zombi mod açıksa kapat

  66. SA beyler bana bi ayrdım eder msiniz? eşyayı uzaktan kendımıze nasıl çekıcez ?

  67. yaa abiler bende xs module yok bana atarsanız sevinirim face linkimi veriyorum linki lütfen mesaj olarak atın : www.facebook.com/gon.lum.dun.250

  68. @Harun Alkaşı

    cstrike\addons\amxmodx\scripting\include içine atacaksın ;)

    http://www.mediafire.com/?x6paujhtyro44it

  69. çok saol abi yaa gerçekten .. :)

  70. ufuk abi yaptım oyuna girdim ama taşları e ilede c ilede kaldırmıyor lütfen yardım edermisin ?

  71. @Harun Alkaşı

    Konsolu açıp bind e +grab yazdınmı?

  72. yazdım fakat olmuyor

  73. @Harun Alkaşı

    Aklıma başka bir öneri gelmiyor maalesef.

  74. Ufuk abi yaptım tutuyor ama bırakmıyor :D

  75. Ufuk abi gerekenleri yaptım e ile tutuyor ama geri bırakmıyor

  76. @Harun Alkaşı

    Tekrar e ye basınca bırakması gerek.

  77. Bırakmıyor iki sorun daha var biri takım seçiyorsun iki insanlar zombie kılıklı olmuyor
    sizde bb varsa faceme link atın veya buraya link atın uğraşmayayım lütfen yaa

  78. @Harun Alkaşı

    bb nedir?

  79. base builder

  80. @Harun Alkaşı

    Sitedeki dosyadan başka mod yok elimde benim.

  81. abi lazer yok nasıl kurcaz ya

  82. http://www.lmgtfy.com/?q=lazer+plugini+www.csplugin.com

  83. Arkadaşlar Nerden Aradıysam arıyım amx mod 1.8.2 de çalışan bir Base Builder Mod Bulamadım Önemli Değil Aslında Bana Çalışan Bir Base Builder Mod Tavsiye Ederseniz Amx mod 1.8.1'ide indiririm Lütfen Okuyun Ve Bana Çalışan Bir base Builder mod Verin
    Pc Özellikleri : Microsoft Xp (orjinal)
    1 Gb RAM
    500 mb Ekran KArtı

  84. bind (e) +grab yazdım ama olmuyo nesleler hareket etmiyo

  85. @mert tolu

    bind e +grab yaz paranter işaretlerini de mi yaptın sen?

    Eğer gene olmazsa cstrike\addons\amxmodx\configs klasörü içindeki modules.ini dosyasını aç onun içeriğini kopyala yapıp buraya yapıştır bir bakalım.

  86. ya bi yardım edin kurdum modu ama hala hala normal cs gibi

  87. ya botlar mal botlar yapmıyo :(

  88. modu açıp kapatma kodu var mı :S

  89. @Adsız

    Hayır yok.

  90. Saolun teşşekürler

    sırff teşekkür etmek için yazıyorumm :)

  91. Ben botlarla basebuldier oynamak istiyorum. Nasıl yapcam yardımcı olursanız sevinirim :)

  92. @Fatih Uslu

    Bot destekli oynanması adına hiç bir fikrim yok maalesef :)

  93. Olsun yine de teşekkür ederim. İnternette böyle birkaç bağlantı gördüm bot destekli oynama hakkında. Sizce böyle birşey var mıdır?

  94. @Fatih Uslu

    Bot destekli zombie bio ve plague oynamış biri olarak söyleyeyim. Botlar pro mod hariç diğer hiç bir mod da aklı selim moda uygun davranışlar sergilemiyor. O yüzden bana pek mantıklı gelmiyor.

  95. Hmm. Teşekkürler :)

  96. Abi Cok saol HerYerde ardım conun lınkı kırıktı bi tek burda Buldum

  97. Peki ya Bu Modu Botlar İle Oynama Şansımız warmı ?

  98. @Mehmet Böyüközkök

    Bilgim yok ama deneme yanılma yöntemi ile test edebilirsin ;)

  99. Good Luke.
    It's So Nice
    Thanks

  100. *OFFLİNE ÇALIŞMAZMI BU MOD ?*

  101. @MEHMET TUFAN FeNeRLiM4

    kendi bilgisayarına sv kur, sonra bu modu kurup oynayabilirsin. Ama botların bu mod da çalışıp çalışmadığını bilmiyorum maalesef.


  102. L 11/27/2016 - 20:14:54: -------- Mapchange to bb_ultrabuild4 --------
    L 11/27/2016 - 20:14:56: [AMXX] Plugin "basebuilder54.amxx" failed to load: Module/Library "cstrike" required for plugin. Check modules.ini.
    [AMXX] Loaded 1 admin from file
    L 11/27/2016 - 20:16:24: [nextmap.amxx] WARNING: Couldn't find a valid map or the file doesn't exist (file "mapcycle.txt")
    Executing AMX Mod X Configuration File
    Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
    Menu item 17 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx"
    Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx"
    L 11/27/2016 - 20:16:28: [admin.amxx] Login: "[LG] MuLtIpOwEr<1><>" became an admin (account "loopback") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "loopback")
    * Haklar ^

    bu ne oluyor ilk önce amxmodx 1.8.1 i kurdum sonra klasörleri dediginiz gibi csttrike klasörünün icine attim ve boyle oldu

Yorum Gönder