CSF Anti Cheat (CSF Anti Hile)

sXe Injected'ın hatalarından dolayı tercih edilmediği için bazı serverlar sxesiz kalabiliyor. CSF anti hile ise tamamen server kaynaklı olup, ekstra bir program gerektirmez. Rusların yapmış olduğu bu anti hile gerçekten iş görüyor. Engellediği hile çeşitlerini konu içerisinde verdim.
CSF Anti Hile'nin Önlediği Hileler;

  • Spin Hack
  • Speed Hack
  • Fast Fire
  • Name Spam
  • Fighter FX
  • Bunnyhop scriptleri
  • Say hileleri
  • Nick hileleri
  • CD Hack
Kurulum;
  • Rardan çıkan configs klasörünü /amxmodx/configs içine
  • csf_anticheat.txt'i amxmodx/data/lang içine
  • csf_anticheat.amxx'i amxmodx/plugins içine
  • Plugins.ini'nin en altına "csf_anticheat.amxx" yazıp kaydedin.
  • Son olarak map değiştirin veya serverı yeniden başlatın.

Bu konuyu beğendin mi..?

Yeni konular günlük olarak e-mail adresine gelsin!

Takip Et!

Bunlarda ilgini çekebilir;

27 Yorum Yapılmış

  1. Bende kullanıyorum lag falan yok :). İşe yarıyor arkadaşım ayarlarını bozmuşsundur.

  2. can ben oğuz türkçe değilse senın attıgın türkçe dosyasını atayım sana msnden :(

  3. ayrıca bu pluginin valve ve sprites dosyalarıda var :)

  4. Oğuz ben Kadir'den böyle aldım valla msnden hallederiz :)

  5. Speed engelliyor bizzat test ettim. Speedin cinsine göre de olabilir :) ki zaten speed anlaşılır ve banlanır

  6. ben indirdim kurdum ama köşede servera girerken yasaklı tuslar flan gostermiyor cd hack acinca banliyor ama gostermedikce bi faydası yok bana göre, bi yere bi komut mu eklememiz gerekiyor?

  7. oto say mesajlarına ekle Bu Serverda CSF Anti Cheat Calismaktadir yaz :P

  8. Bu dosya ya telif hakkı iddiası nedeniyle veya yükleyen kişi tarafından silinmiştir.

    linki güncellermisniz

  9. KurDum ama oLmadı sizCe niyeDirr ?

  10. Linki yenileyebilir misiniz?

  11. link kırık indiremiyorum :(

  12. Link yenilenmiştir.

  13. Scripting(.sması) yok mu peki ?

  14. Bunu Servera Giren Oyuncularında Yüklemesi Gerekmi?

  15. Yazılanları Yaptım Sw amx_plugin yaptıgımda "csf_anticheat"

    Bad Load Yazıyor Yardım Edermisiniz.

  16. İstediğniz kadar uğraşın :D bu plugini kurup ta çalıştırana helal olsun çalışmıyor.. Çünkü .sma sını kaldırmışsını.. bir çok pluginin bu sitede .sma sı yok o yüzden düzgün çalışmıyor.. .sma sınbı eklersen ufuk kardeş düzelir :)

  17. beyler dogru olanın atarmısnız msnden bana?

  18. beyler bu plugini dogru amxxini ve dogrru .sma sını msnden bana atın cok onemı nolur bakın msn o.g.u.z_cech@hotmail.com

  19. Arkadaşlar ben plugini çalıştırdım fakat bi sorunum var !

    Oyunda ban attıktan sonra ip ler nereye kayıt oluyor ?
    Banı tekrar nasıl kaldırabiliriz ?

  20. arkadaşlar plugin güzel fakat banları nasıl kaldıracağız ?

  21. beyler bu plugin calısıyo ama swye kım gırırse sol ustte gozuken yazı yok data/lanta yazıo ama run time error plugin hatalı dıo beyler link verırmısnız bu dosyanın dogrusunu cok onemlı msnm o.g.u.z_cech@hotmail.com

  22. Arkadaşlar birisi bu pluginin açıklamasını yapsın artık
    Oyuncuyu banlıyoruz serverdan ama tekrar nasıl kaldırıcaz banı ?

    listip.cfg ye kaydolmuyor
    amx_unban dan kalkmıyor
    amx_unbanmenu de de görünmüyor - İpler nereye kaydoluyor lütfen yardım

  23. sa benım adım oguz nıkım Pvt. JokeR Ben Kendım full mod hazırladım ve tek eksıgım bazı olup dogmalı swlerde olan adamı oldurunce sarı bır ısık patlaması oluyo bul pluginin ismin solermsınız veya msnden bır arkadas atabilirse sevınırım msn adresim o.g.u.z_cech@hotmail.com Bekliyroum...

  24. banlanan IP ler gözükmüyor ve kaldırılmıyor anca banlanan kişi modeme reset atarsa öyle girebiliyo

  25. name spam hilesi kullandınız dıyıp benı oyundan atıyor . sw de 3 kez nıck degıstım . hılenın ne oldugunuda bılmıyorum . hilede kullanmıyorum . bi yardımcı olabılırmısın neden atar oyundan .

  26. @sezgin sünger

    çok sık nick değiştiriyorsan atar

  27. Csf 1.24 e güncellermisiniz

Yorum Gönder